Wednesday 26 July 2017

Penyampai Berita TV1 Tak Tahan Tergelak Time Live


PENYAMPAI berita sering kali dikaitkan dengan imej serius memandangkan mereka perlu menyampaikan berita agar mesej yang terkandung itu jelas dan terang kepada penonton.

Disebabkan itu, jarang-jarang sekali kita melihat pembaca berita tergelak dan tersengih tidak tentu hala ketika menyampaikan berita, kerana mereka perlu beraksi profesional seperti mana yang dituntut pekerjaan mereka.

Namun, baru-baru ini tular rakaman video memaparkan pasangan pembaca berita Nasional 8 menerusi stesen TV1 RTM sedang menahan ketawa tatkala mahu membaca ‘closing news’ pada hari berkenaan.

Pembaca berita wanita itu pada mulanya tidak dapat menahan ketawa apabila rakan gandingannya, Shahril Sharapudin mula membacakan berita mengenai seorang peniru gaya watak komedi terkenal dunia, Mr. Bean.

Mungkin disebabkan teringat ‘lawak-lawak bodoh’ Mr. Bean, wanita itu kemudian tidak dapat menahan ketawanya sehingga membuatkan Shahril turut tertawa sebelum mereka menutup tirai berita pada malam itu.

Tapi, apa-apa pun kedua-duanya memang spontan sempoi bersahaja dan video ini pun sudah mencatat jumlah tontontan yang agak tinggi iaitu hampir mencecah setengah juta tontonan!

Nak tahu apa yang diorang gelakkan sangat tu? Tengoklah video ni! – MYNEWSHUB.CC

    Choose :
  • OR
  • To comment
No comments:
Write comments