Saturday 26 August 2017

Ruhainies Mohon Henti Kaitan Dengan Datuk Red


TAK sudah lagi pasal isu nak tambah ‘bini muda’… Kini, artis yang dikaitkan dengan ‘Datuk hot‘ ini tampil untuk membuka mulut.

Siapa lagi kalau bukan Ruhainies. Sebelun ni pun nama Ruhainies pernah naik sebab dikaitkan dengan suami kepada penyanyi Adira, Datuk Red atau nama sebenarnya, Datuk Seri Adnan Abu.

Ruhainies dikatakan meminta netizen mahupun mana-mana blog supaya memberhentikan cerita palsu yang mengaitkan namanya bersama dengan Datuk Red.

Tambahan lagi, ada satu blog yang secara ‘liar’ menaikkan semula artikel kontroversi lepas ke dalam laman Instagram. Ruhainies juga dikatakan sudah tidak hubungi Datuk Red selepas video ‘manja’ mereka tersebar di Youtube, tahun lalu.


“Saya dah lama tak berhubung dengan dia. Apa kata… Blog yang tidak bertauliah tu fokus kepada pelakon wanita yang bernama N. Sepatutnya mereka ceri cerita tentang wanita tu, bukannya saya.”

“Saya dan dia tiada kena mengena dan tak perlu kaitkan lagi beliau dengan saya. Harap semua faham. Sebelum ini pun saya dah jelaskan antara kami hanya sekadar urusan kerja sahaja. Malah, dia pernah memberi penjelasan tentang situasi sebenar.”

“Perkara tersebut juga sudah lama berlalu. Saya rasa tak patutlah nak kaitkan lagi,” kata Ruhainies ketika dihubungi mStar Online.

Sebelum ni ada cerita yang Datuk Red tengah bercinta dengan pelakon wanita bernama N. Kalau nak kata wanita nama N tu Ruhainies, nama sebenar dia ialah Nur Ruhainies Farehah Zainul Ilyas. Boleh jadi juga N tu Ruhainies dan mustahil juga kan. Adoi… Pening!

Bagi pelakon drama Menantu Bilal ni, dia sangat kecewa degan sesetengah pihak yang masih lagi mengaitkan namanya dengan lelaki itu.

Datuk Red pun dah kantoi ada girlfriend baru lepas dia sendiri yang kantoi dengan Adira dan pelakon wanita itu sendiir yang membocorkan rahsia kepada isterinya.

Haih lahh Datuk Red… Tak perlu lah nak kecoh-kecoh sangat. Isteri dah cukup cantik dah tu rasanya. Mudah-mudahan tak ada sesiapa yang terluka lah ya. – MYNEWSHUB.CC / Ainaa Hafizah

    Choose :
  • OR
  • To comment
No comments:
Write comments