Saturday 29 July 2017

Aliff Aziz Belasah Bini, Alif Satar Kena Tempias Sekali


KECOH terkini digemparkan dengan isu Aliff Aziz memukul isterinya, Bella Astillah berikutan penyanyi tersebut telah kantoi menemui wanita lain di sebuah pusat karaoke, di Cheras baru-baru ini.

Tapi apa yang tidak disangkakan, Alif Satar pula terkena tempiasnya! Fuhhh…apa ceritanya ni. Memanglah nama sama tapi lain orangnya. Haihhh…

Penyanyi dan pelakon, Aliff satar menerusi akaun instagram miliknya telah mengeluarkan kenyataan meminta agar orang ramai tidak tersilap sangka identiti dirinya dengan penyanyi lagu sayang-sayang di mana kini sedang hangat berdepan kontroversi.


“Hey guys. Please dont mistake me for someone else. Thank you. Sincerely, ALIF SATAR”, tulis hero drama Memori Pajeri Nanas tersebut.

Isu ini bermula susulan terdapat satu post di laman twitter yang mengkritik Alif Satar kerana terkeliru identiti dengan penyanyi kelahiran Singapura itu berikutan memukul isterinya yang baru 22 hari melahirkan cahaya mata sulung mereka.


Kenyataan yang mendapat melebihi 300 retweets dan 266 likes itu kini telah menjadi tular di media sosial .

Berikutan itu, ramai netizen meminta orang ramai agar tidak menjejaskan imej penyanyi lagu Jangan Nakal tersebut.


Walaubagaimanapun pihak terbabit telah memuat naik satu lagi post beberapa jam lepas bagi memperbetulkan semula keadaan.


Hmmm…Haish tak pasal kena tempias juga? Bersabarlah Alif. Lain kali periksa betul-betul dulu ya! Jangan kerana seorang Alif, semua Alif dalam dunia ni kena tempias.

Apa-apa pun jangan lupa saksikan Alif Satar bergandingan bersama Tiz Zaqyah dan Siti Saleha dalam sebuah filem TV baru arahan Aidilfitri Mohamed Yunus berjudul‘Memori Pajeri Nanas’.

Hmmm.. Drama ni pun tentang kemelut rumah tangga, mana tahu boleh jadi penyelesaian juga untuk kes Aliff dan Bella tu. Siapa tahu. – MYNEWSHUB.CC/Amy Maizura

    Choose :
  • OR
  • To comment
No comments:
Write comments