Friday 26 May 2017

Model Dihukum Rakam Gambar Warga Emas Bogel


SEORANG model Playboy, Dani Mathers yang merakamkan gambar bogel seorang wanita warga emas berusia 71 tahun tanpa pengetahuan wanita itu di dalam gim dan kemudian berkongsi gambar berkenaan di Snapchat, telah menerima hukuman daripada hakim.

Hukuman tersebut adalah mencuci grafiti (coretan pada dinding) di sekitar jalan di Los Angeles selama 30 hari atau menjalani hukuman penjara selama 45 hari.

Dia bagaimanapun memilih untuk mencuci grafiti. Selain itu, model berkenaan juga perlu menjauhi wanita itu pada jarak 100 ela dan pada masa sama menjauhi semua premis LA fitness.

Dani sebelum ini tidak mengaku salah atas tuduhan yang dikenalan ke atasnya itu iaitu menceroboh privasi wanita terbabit.


Dia juga telah mengemukakan permohonan maaf kerana merakamkan gambar berkenaan ketika berada di dalam gim LA Fitness pada Julai lalu, tanpa kerelaan wanita tersebut dengan tujuan memalukannya.

Susulan kejadian mengaibkan itu, Dani telah kehilangan tawaran untuk menjadi model dan dia juga telah dibuli di dalam media sosial.

“Dia memohon maaf dari lubuk hatinya di atas apa yang berlaku, Dia tidak menyangka ini yang akan berlaku dan tidak berniat langsung untuk menyakiti sesiapa pun,’’ kata peguamnya, Thomas Mesereau yang turut menyalahkan pendakwaraya kerana menjadikan kes berkenaan sebagai tumpuan ramai. – MYNEWSHUB.CC

    Choose :
  • OR
  • To comment
No comments:
Write comments