Saturday 27 May 2017

Kantoi Curang: Bapa Rakam Aksi Cumbu BF Anak


INILAH kasih seorang bapa yang sentiasa melindungi dan mahukan terbaik untuk kebahagiaan anak kandunganya sendiri dalam usaha membina kehidupan berumah tangga kelak.

Satu kejadian yang berlaku di Mexico baru-baru ini jelas memaparkan seorang ayah merakam video teman lelaki anak perempuan yang sedang ‘asyik’ dengan perempuan lain, sebelum memuat naik video itu di media sosial.

Daily Mail melaporkan, lelaki itu sedang berjalan di taman di bandar Mexico sebelum terserempak dengan kekasih anaknya yang sedang asyik bercium mulut sambil ghairah memeluk perempuan lain.

Terkejut dengan apa yang dilihat, dia terus merakamkan aksi mesra pasangan tersebut.

Namun berdasarkan video berkenaan, lelaki itu mendekati pasangan terbabit dan menyedari diri mereka dirakam, pasangan tersebut terus berhenti bercumbu.

Daripada reaksi lelaki muda itu, jelas sekali menunjukkan dia mengenali si perakam video itu.

“Ini ke cara awak melayani anak perempuan saya?” soal si bapa.

Lelaki muda itu hanya mendiamkan diri dan menundukkan wajahnya.

“Awak tahu ke yang dia sudah mempunyai teman wanita?” soal si bapa kepada perempuan terbabit.

Tidak selesa dengan situasi tersebut, perempuan itu terus bangun dan beredar meninggalkan teman lelakinya seorang diri.

Si bapa kemudian memberi amaran kepada lelaki itu agar tidak mendekati anak perempuannya lagi. Malah dia juga tidak mahu melihat muka lelaki itu datang ke rumahnya lagi.

Dengan memuat naik video tersebut dapat membuktikan lelaki tersebut adalah seorang yang tidak boleh dipercayai dan tidak setia. – MYNEWSHUB.CC

    Choose :
  • OR
  • To comment
No comments:
Write comments