Sunday 28 May 2017

Janda Orlando Bloom Kahwin Pengasas Snapchat


BEKAS isteri pelakon Orlando Bloom, supermodel Miranda Kerr, 34, dilaporkan sah bergelar isteri kepada pengasas dan Ketua Pegawai Eksekutif aplikasi Snapchat, Evan Spiegel dalam majlis perkahwinan tertutup yang berlangsung semalam.

Tidak seperti perkahwinan selebriti popular lain, majlis pasangan ini berlangsung dalam suasana cukup ringkas dan sederhana di halaman belakang kediaman mereka yang terletak di Brentwood, California, Amerika Syarikat.


Miranda dan Evan, 27, tinggal bersama di rumah agam itu sejak tahun lalu selepas membelinya daripada tuan rumah sebelumnya iaitu pelakon senior terkenal Harrison Ford dengan harga sebanyak AS$12 juta (RM51 juta).

Menurut laman tabloid TMZ, sebanyak 50 jemputan dianggarkan dijemput dengan para tetamu diarahkan menaiki limosin hitam di suatu checkpoint sebelum dibawa ke kediaman mewah pasangan itu.


Majlis mereka turut dimeriahkan dengan kehadiran datuk dan nenek Miranda yang diterbangkan dari kampung halaman model itu di Gunnedah, New South Wales, Australia.

Miranda dan Evan berkenalan di sebuah parti di New York tiga tahun lalu dan seterusnya bertunang pada Julai 2016.


Miranda dan Orlando berkahwin Julai 2010 namun berpisah pada Oktober 2013 dan hasil perkahwinan mereka mempunyai seorang anak lelaki, Flynn Christopher Bloom, enam tahun. – MYNEWSHUB.CC

    Choose :
  • OR
  • To comment
No comments:
Write comments