Thursday 30 March 2017

Rita Tak Peduli Digelar Pemusnah Rumah Tangga


DITUDUH menjadi punca kepada masalah rumah tangga pelakon Aqasha, Rita Rudaini memberitahu bahawa dia tidak mahu mengambil peduli tentang kecaman yang diterima dan dia juga tidak kisah jika dirinya dilabel sebagai ‘pemusnah’ rumah tangga orang.


“Saya tidak mahu memberikan sebarang komen. Saya tidak perlu memanjang isu ini kerana saya tidak kisah apa yang berlaku dan apa angapan orang ramai tentang saya.


“Apa yang penting, saya fokus dengan apa yang saya lakukan buat masa ini. Kerjaya saya harus diteruskan dan apa yang saya mulakan tidak boleh terhenti begitu sahaja kerana saya ada anak untuk dibersarkan,” katanya kepada BH Plus.


Nama Rita dikaitkan menjadi punca pergolakan rumah tangga Aqasha apabila isterinya bertindak memuat naik luahan perasaanya di media sosial dan di susuli pula dengan penyebaran perbualan mesra antara Rita dan Aqasha.

Walau bagaimanapun, RIta juga menjalaskan bahawa dia percaya apa yang berlaku ini ada hikmah yang tersendiri dan akan menjadi perkara ini sebagai kekuatan untuknya meneruskan kehidupan. – MYNEWSHUB.CC

    Choose :
  • OR
  • To comment
No comments:
Write comments