Saturday 2 December 2017

Bapa ‘Dajjal’ Tarik, Lastik Anu Anak Hingga Mati


SEORANG kanak-kanak berusia dua tahun meninggal dunia dipercayai akibat diseksa oleh bapa kandung sendiri dalam satu kejadian di Indonesia.

Memetik sumber, suspek yang dikenali sebagai Syawaluddin telah memukul kanak-kanak tersebut sebelum bertindak kejam merendam kepala mangsa ke dalam baldi dengan posisi kepala ke bawah.

Tidak berhenti d isitu, suspek juga dipercayai melastik mangsa dengan menggunakan getah tayar berdasarkan kesan lebam yang ditemui di bahagian badan kanak-kanak yang bernama Daffa Rafiqi itu.

Ekoran tidak tahan mendengar tangisan mangsa, suspek bertindak lebih kejam dengan melastik kemaluan kanak kanak itu sebelum meramas dan menariknya dengan sekuat hati.

Perbuatan tidak berhati perut itu menyebabkan mangsa meninggal dunia berikutan menahan sakit.

Dalam pada itu, ibu kandung mangsa yang bekerja sebagai pelayan restoran berkata kejadian menyayat hati itu berlaku ketika dia meninggalkan anaknya bersama suami.

Menurutnya lagi, suspek memang sering bertindak memukul mangsa apabila setiap kali dia menangis.

Jelasnya lagi, pada hari kejadian suspek memberitahu bahawa anaknya berada di klinik kesihatan kerana mengalami demam.

Bagaimanapun, doktor mengakui hairan dan curiga melihat keadaan mayat mangsa yang teruk itu lalu melaporkan kejadian tersebut kepada pihak polis.

Sementara itu, selepas laporan dibuat polis menjalankan siasatan dan mendapati bahawa Syawaluddin adalah pembunuh kepada kanak-kanak malang berkenaan.

Susulan itu polis bertindak menahan Syawaluddin dan akhirnya suspek mengakui telah membunuh anaknya itu.

Syawaluddin bagaimanapun telah dijatuhkan hukuman penjara selama 13 tahun seperti mana yang diputuskan oleh pihak mahkamah. - MYNEWSHUB.CC/AM

    Choose :
  • OR
  • To comment
No comments:
Write comments