Friday 22 September 2017

'Masa Berlakon Tak Pegang, Tapi Menari Tunjuk Te***'


BARU-BARU ini kecoh seketika mengenai satu rakaman video Bigo yang tersebar mengaitkan pelakon dengan imej bertudung, Fathia Latiff.

Pada awalnya, Fathia dilihat menafikan wanita dalam rakaman tersebut konon adalah dirinya.

Bagaimanapun, akhirnya dia telah tampil dan mengaku sendiri bahawa wanita yang sedang ‘asyik’ menari sehingga menampakkan sebahagian buah dada dalam video tersebut adalah dirinya.


Pengarah terkenal, Michael Ang baru-baru ini dilihat telah menegur Fathia berkaitan dengan kontroversi itu.

Michael yang terkejut dengan video tular berkenaan telah mengeluarkan beberapa kenyataan yang agak sinis antaranya, “Masa berlakon tak nak pegang tangan, tapi menari tunjuk te***.”

Namun, semalam Fathia dikatakan telah muncul di set penggambaran Micheal. Kehadiran Fathia dikongsi oleh pengarah tersebut menerusi akaun Instagram miliknya.



Ok jumpa makcik ni kat set! Ok dia dah mengaku n rasa bersalah dan ingin memperbaiki diri! Kita maafkan and berdoa kan untuk dia agar benda2 bodoh ni tak terjadi lagi! #staystrong#everyonemakemistake#atleastmengakudarilari @fatiyalatiff stay strong aje la n jgn buat benda bodoh lagi,” kapsyen ditulis Michael menerusi posting tersebut.

Perkongsian yang mendapat lebih daripada 20,000 likes itu menerima reaksi yang pelbagai daripada netizen.

Di mana rata-rata antara netizen memberi komen yang murni dan mendoakan terbaik buat pelakon berkenaan.

Manusia…ada ke yg tak buat silap? Lagi-lagi yang tengah merangkak nak berhijrah macam @fatiyalatiff. Memang banyak ujian. Lucky her sebab awal dah kena tegur olehNya.

Thats mean dia masih diberi masa untuk bertaubat & berubah untuk jadi lebih baik. Doa yang baik-baik sempena maal hijrah ni… Semoga kita semua diberi kesempatan untuk bertaubat sebelum dimatikan. Amin,” komen mrs_gandalf.


Semua orang buat silap…Moga-moga @fatiyalatiff istiqomah nak berubah jangan berkawan dengan kawan-kawan yang menyesatkan ye kakya,” ujar memeymuray

Everyone make mistake,tiada yg sempurna…DOA adalah yang terbaik…Janji jangan ulanginya lagi :),” tulis tieqok_94.

Apa-apapun, diharapkan kejadian seperti ini tidak berlaku lagi lah ya dikkk…Fikir dulu baik dan buruk sebelum buat sesuatu… – MYNEWSHUB.CC/AmyMaizura

    Choose :
  • OR
  • To comment
No comments:
Write comments