Monday 20 February 2017

Mengejutkan Seorang Niqabi Lelaki Berketurunan Cina Menyapa Wanita Ini Di Facebook


Memakai niqab sememang hanya wanita sahaja dan ia juga adalah Sunnah isteri Rasulullah SAW. Sekiranya memakai niqab dengan tujuan dan niat yang ikhlas kerana Allah pastinya pahala berganda diterima.

Mengejutkan apabila lelaki lebih suka memakai niqab dan menganggap memakai niqab adalah satu trend masa kini. Tetapi yang paling memeranjatkan, bila seorang lelaki cina yang memakai niqab, apakah yang anda fikir? Mesti pelik bukan? Sangat-sangat luar biasa dan belum pernah ada kes sebegini di Malaysia rasanya.

Satu perkongsian dari seorang wanita di laman facebook telah membongkarkan permasalahan ini yang dikatakan sangat pelik.

Berniqab Itu Hanyalah Trend
Assalamualaikum ..Hari ni saya nak share.. semalam saya ada friend dgn satu account fb yg berniqob . Dibawah adalah perbualan saya dan dia. First chat saya mcm x caya yang dia boy . Then tanye punye tanye itulah jawapan die. Nauzubillah mintak dijauh kan dari orang2 yang begini. Rakan fb saya rmai yg berniqob kan. Jadi hati2 la. Ada kawan dia yang pernah meet dgn die tuh ada gambar x pkai niqob itulah wajahnya . Wallahualam kawan dia tu org mana saya x pasti. Yang pasti tqois la mano chinese asli. Non muslim. Mohon viral . Biar semua dapat pengajaran dan berhati2 . Kite takot nanty bile akhir zaman niqobis menjadi satu fitnah dan trend utk sesiapa sahaja boleh memakainya.. nauzubillah . Mintak share ye semua. Jazakunallah khair.#mohonshare#boyniqobis#mencegah#berhati2
Screen shoot semasa wanita ini bersembang dengan lelaki cina itu. - Koleksi Viral








    Choose :
  • OR
  • To comment
No comments:
Write comments