Tuesday 31 October 2017

Penjelasan Lelaki Dalam Video Ditampar Wanita


SEJAK minggu lalu, tular di media sosial rakaman video memaparkan seorang wanita menerjah seorang lelaki gara-gara didakwa curang dengan wanita lain.

Wanita dalam klip itu mendakwa pasangannya cuba bermain kayu tiga dengan seorang lagi wanita yang dikenali sebagai Athirah.

“Aku suruh kau kumpul duit pasal kahwin, aku suruh kau beli motor sebab selama ni kau tak ada apa empat tahun.

“Empat tahun aku tunggu, empat tahun kau tak ade apa, kerja tunggang langgang kau aku tanggung.

“Kau sendiri cakap dengan aku nak kahwin, tapi apa kau buat? Kau dengan betina lain,” ujar wanita itu sebelum menampar muka si lelaki.


Rakaman berdurasi satu minit 18 saat itu kemudian dihujani pelbagai komen dan kecaman daripada netizen yang merasa kurang senang dengan sikap si lelaki gara-gara tidak menghargai pengorbanan teman wanitanya itu.

Malah, segelintir wanita di laman sosial turut melabelkan lelaki itu sebagai ‘buaya’ dan meminta wanita itu meninggalkannya.

Tidak tahan dengan pelbagai kecaman dan tuduhan bertalu-talu yang dilemparkan, lelaki di dalam video itu tampil memberikan perjelasan sebenar mengenai kejadian di ruangan inbox Facebook Mynewshub.

Pengguna Facebook yang mengunakan nama Asrol Faiz memberitahu, insiden ‘ditampar’ itu adalah disebabkan tindakanya yang menolak cinta Athirah (si perakam video berkenaan).


Menurut Ashrol, Athirah yang baru sahaja putus dengan teman lelakinya ingin menjadikan dirinya sebagai penganti namun dia menolak secara baik kerana masih tetap setia dengan tunangnya itu.

Athirah katanya telah bertindak menghubungi tunangnya bagi menceritakan ‘hubungan’ mereka, yang mana ia telah mengheret kepada persengketaan pasangan itu.

Ketika tunang Ashrol tiba dan berlaku pergaduhan, Athirah katanya bertindak merakam kejadian berkenaan.

“Aku tolak cinta si perakam video, dia bengang dan tak boleh terima hakikat yang aku tidak mahu dia. Malah dia(Athirah) ada ugut aku dan tunang ingin tularkan video jika tak terima dia sebagai teman wanita dia.

“Aku cuma nak berkawan dengan dia tapi dia anggap aku lebih, tapi aku hormat perasaan dia yang baru putus cinta kena tinggal dengan teman lelaki lama, jadi aku cuma berkawan,” katanya.

Tambah Ashrol, berhubung kejadian dia ditampar tunangnya, dia tidak mahu bertindak balas.

Ini kerana itu bukan satu perbuatan yang betul dan dia memahami yang tunangnya sedang keliru dengan apa yang sedang terjadi ketika itu.

Bagaimanapun Ashrol turut mengakui kesilapannya kerana terlalu mudah untuk mendekati Athirah dan memohon maaf kepada orang ramai akan kesilapan yang dilakukan.

Menurutnya lagi, dia kini sudah berbaik dengan tunangnya itu dan jika tiada apa-apa halangan ingin mendirikan rumah tangga bersamanya seawal tahun hadapan.

Dia menghargai segala usaha dan pengorbanan yang dibuat tunangnya selama ini dan berharap masyarakat memahami apa yang berlaku lebih bersifat kepada salah faham serta tindakan singkat akal Athirah. – MYNEWSHUB.CC

    Choose :
  • OR
  • To comment
No comments:
Write comments