Friday 24 November 2017

Lelaki Dilema Mahu Pilih Isteri Atau Patung Seks


SEORANG lelaki warga emas yang berusia 58 tahun mengakui dia dalam dilema sekiranya diminta memilih antara isterinya yang sudah dikahwini sejak 36 tahun lalu atau patung robot untuk seksnya.

James, 58, dari Atlanta, Georgia, membeli robot yang diberi nama April itu pada harga £2,000 selepas isterinya Tina terpaksa menjaga ibunya yang sedang sakit. James melakukan seks dengan patung berkenaan empat kali seminggu.

Dia juga mendedahkan bahawa Tina merestui hubungannya dengan April dan turut membawa April keluar makan malam. Jelasnya orang ramai jarang menyedari bahawa April adalah robot dan tidak hidup.

“Saya mempunyai perasaan terhadap April dan dia lebih daripada kegunaan seks,”katanya.

Kini James berminat pula dengan robot bernama Harmony yang berharga £8,000. Harmony dijangka berada dalam pasaran pada bulan depan. Ia direka oleh seorang jurutera Matt McMullen dari The Real Doll Company di California.

Dalam pada itu, Tina memberitahu pada mulanya dia berasa sukar untuk menerima keadaan di mana suaminya obses dengan patung seks, namun kini dia mula menerimanya.

“Jika dia benar-benar curang, dia boleh keluar dan mencari orang lain tetapi dia tidak melakukannya, jadi dia bercakap benar dengan saya,” kata Tina. – MYNEWSHUB.CC

    Choose :
  • OR
  • To comment
No comments:
Write comments