Friday 23 June 2017

Suami Rakam Isteri Cuba Goda Lelaki


Kisah kecurangan rumah tangga bukanlah merupakan mitos yang direka-reka bagi menakutkan pasangan suami isteri yang lainnya.

Sebelum ini, kebanyakkan kes kecurangan melibatkan kaum lelaki yang menjadi suspek utama punca keruntuhan institusi rumah tangga. Namun kini zaman sudah berubah, berbeza dengan dahulu, kaum wanita kini sudah menjadi berani untuk berlaku curang di dalam rumah tangga mereka.

Seorang suami yang selama ini mengesyaki isterinya berlaku curang terhadap dirinya telah bertindak untuk memasang kamera tersembunyi di dalam rumahnya. Suaminya itu kemudiannya memanggil seorang lelaki untuk membaiki set televisyen yang rosak di rumahnya.

Setibanya lelaki tersebut di rumahnya, isterinya itu yang hanya memakai kemeja-T dan berseluar dalam telah dilihat beberapa kali cuba untuk menggoda lelaki.

Mungkin hampir termakan umpan yang diberikan oleh wanita itu, lelaki tersebut telah dilihat beberapa kali seperti kesukaran untuk memberi fokus kepada kerjanya untuk di dalam video itu.

Namun, tiada sebarang insiden yang tidak diingin berlaku, lelaki tersebut dilihat meninggalkan wanita tersebut setelah selesai membaiki set televisyen yang rosak itu. - Siakapkeli

    Choose :
  • OR
  • To comment
No comments:
Write comments