Thursday 18 May 2017

Ibu Cemas, Anak Hampir Maut Tercekik Spinner


SEORANG wanita, Kelly Rose Joniec memberi amaran kepada ibu bapa supaya berhati-hati dengan pemainan spinner selepas anak perempuannya yang berusia 10 tahun hampir meninggal dunia akibat tercekik permainan berkenaan.

Ketika menceritakan mengenai kejadian yang mencemaskan itu, Kelly yang berasal dari Texas berkata anaknya, Britton terpaksa menjalani pembedahan untuk mengeluarkan spinner terbabit.

Jelasnya, ketika kejadian, dia sedang memandu kereta selepas mengambil Britton dari kelas renang.

Tiba-tiba Kelly mendengar suara tersekat-sekat dari belakang dan mengejutkan apabila muka anaknya bertukar menjadi merah manakala air liur meleleh dari mulutnya,

“Saya panik dan memberhentikan kereta. Britton menunjukkan jari ke lehernya dan menyatakan dia tertelan sesuatu,” katanya.

Kelly yang ketakutan telah berkejar ke hospital dan hanya selepas imbasan xray dilakukan barulah kelihatan spinner itu tersekat pada saluran udara.


“Doktor di situ terkejut kerana dia baru belajar menggunakan spinner ketika bersama anaknya di sebuah pusat beli-belah pada pagi itu dan tiba-tiba berdepan dengan kes seperti itu.

“Selepas beberapa cubaan untuk mengeluarkan objek itu gagal, Britton terpaksa dibawa ke bilik bedah bagi mengeluarkan spinner terbabit,” katanya.

Kelly kemudiannya menulis mengenai pengalaman mencemaskan tersebut di dalam Facebooknya dan ia telah dikongsi lebih 450,000 kali. – MYNEWSHUB.CC

    Choose :
  • OR
  • To comment
No comments:
Write comments